Setelah selesai "Ekspo" di penghujung tahun 2013 ini dapat dilihat bahawa pilihan kepada ' enjin lama' dan citarasa klasik masih lagi mendapat sambutan.
Walaupun telah sedia maklum bahawa 'enjin lama' ini kadang kala sempuk dan kadang kala ' meragam' di pertengahan jalan. Semua pengguna telah sedia maklum bahawa 'enjin lama' ini perlu diservis dengan sebaik mungkin dengan kos yang mahal untuk mengelakkan ia meragam dan buat onar. adakah 'enjin lama' ini mampu memecut dengan baik? mampu melancarkan gerakan gear? memberi penjimatan bahan api? dan mendapat kepujian pengguna dan orang ramai tidak merunggut dengan pencemaran bunyinya serta asap yang dikeluarkan...
Apakah salah jika pilihan ' enjin baru' diketengahkan dengan menampilkan pelbagai konsep yang mampu memecut dengan baik, tork gear yang teratur, penggunaan bahan api yang setara dan lebih ringan serta pastinya beri keselesaan pada pengguna persekitarannya.
*** bersambung ler.....
No comments:
Post a Comment